2013. június 2., vasárnap

21.Rész

*Amerikába érve*
Csak egy szót tudok mondani: Wow!
-Nagyon leblokkoltál...-mondta Jin.
-Öööö... Csak... Tudod... Izé...-dadogtam, közben mutogattam mindenfélét.-Na! Szóval az!
-MI VAN?-nézett rám úgy, mintha egy őrült lennék.
-Sok az ember!-egyszerűsítettem le a mondani valóm.
-Áh... Értem...
-Te... Figyelj csak... Minek is kellett ide jönnöd, jönnünk?-kérdeztem, mert még mindig nem tudtam.
-Hát... Nyelvtanulás.-válaszolta gyanúsan gyorsan.
-Aha. De te tökéletesen tudsz angolul, nem?
-De... Csak ezt próbáld meg Johnny bácsinak elmagyarázni...
Gyorsan kerestünk egy szállodát, utána pedig Jin bejelentette, hogy elmegy valahova.
~Jin szemszöge~
Ha Momo megtudná, hogy miért küldött el ide Johnny, szerintem kinyírna.
-Jin... Van egy ajánlatom számodra!-mondta Johnny.
-És pedig?-kérdeztem félve.
-Menj ki Amerikába!
-Minek?-érdeklődtem flegmán.
-Hát... Biztos most akarod megtudni?
-Nem... Majd holnap után kiskedden... Szerinted?-értetlenkedtem.
-Szóval... Gondolom tudod, hogy kik az utcalányok.-mondta.-Ha nem akkor most kapsz egy gyors felvilágosítást.
-Tudom, hogy kik ők... Mi van velük? 
-Amerikában van egy fejes, aki ezekkel a nőkkel foglalkozik.
-És?
-Van egy levél, amit oda kéne adnod a fejesnek. 
-Aha...
-Na már most! Van egy külön épület a kurváknak. Az emberke irodája a legtetején van. 
-Értem... De ők nem az utcán szoktak ácsorogni?
-De, csak tudod, kell egy hely a szexhez.
-Aha...
-Itt a levél!-adta oda a borítékot.
-Oké... Na mentem!-búcsúzkodtam. 
-Ne olyan gyorsan! Van még egy levél!
-Ne szívass!
-De... Ezt pedig egy bizonyos Jessica Morgan nevű, khm..., kurvának kell odaadnod.
-Jó. Szia!-mentem ki. Természetesen előtte elvettem a borítékot.
Johnny az őrületbe fogsz kergetni.
Egy hatalmas épülettel találtam szembe magam.

Remélem, sőt, melegen ajánlom, hogy legyen benne lift. Gyorsan bementem, és végig éreztem, hogy mindenki engem néz. Szerencséjükre, volt felvonó, szóval megúszták. Ahogy beléptem a liftbe, egy 40-es férfi és kb. 19 éves lány smárolt. Nem bírtam tovább nézni, és hallgatni a lihegésüket, szóval a 4. emeleten kiszálltam. Volt vagy 30 emeletes, szóval nem akartam lépcsőzni, így más módszert kellett választanom. Megfordultam és észrevettem a folyosón másik felében még egy liftet. Ahogy mentem végig a folyosón nagyon sok szobát láttam. Mindegyikből perverz szólások, sikítások, nyögések és még sok gusztustalan dolog hangzott ki. Oh my gosh!
Az egyik szobaajtó hirtelen kinyílt. Egy meggyötört csajszi jött ki.
-Bébi, még nem végeztünk!-hallatszott egy ismerős hang. Johnny Depp hangja volt.
-Segíts kérlek!-szaladt mögém a lány. Johnny Depp is kijött végül a szobából. Az öve ki volt kapcsolva, csakúgy, mint a nadrágján a gomb.
-Mit akarsz tőle?-próbáltam védeni a lányt.
-Hé-hé! Szerintem a kurvák ezért vannak!-mondta.
-Ja... Ezért vannak! De azért vedd figyelembe, hogy 20 éves a csaj... Te meg 45!
-És? Nem a te dolgod Jin!
-Lehet... De egy nőt ennyire megalázni? Ennyi erővel írd ki twitterre, hogy de jó volt! 
-Nem hazudnék a követőimnek!-nevette el magát gúnyosan.-Na! Add vissza a lányt!
-Ne!-suttogta.
-Ember! Ha még egyszer hozzáérsz, esküszöm, hogy a szép kis pofikádból semmi sem marad!-ragadtam meg Johnny pólójának a nyakát.
-Rendben, rendben!-védekezett.-Ereszd el a pólóm, mert új!-szabadult ki a kezeim közül. Amikor elment a lány fellélegzett.
-Köszönöm szépen!-hajolt meg. Áhá! Szóval nem idevalósi!
-Mi a neved?-kérdeztem.
-Meisa Kuroki.-mondta félve.-A tiéd?
-Akanishi Jin.-mosolyogtam.
-Még egyszer, kösz, hogy megvédtél!
-Szívesen!
Érdekes csajszi. Na, mindegy... Tovább mentem, végül odaértem a lifthez. Felmentem a legtetejére. Nem valami szép látvány fogadott. Egy nő az asztalon feküdt, rajta meg egy férfi.
-Öhm... Zavarok?-köszörültem meg a torkom.
-Dehogyis!-szálltak le az asztalról. Gyorsan rendbe szedte magát.
-Hoztam egy levelet Johnny-tól!
-Köszi.-terelt ki. Szófogadóan  kimentem. Már csak a lányt kell megtalálnom. Lementem az információs pulthoz.
-Helló! Jessica Morgan nevű lányt keresek!-mondtam.
-Ő az!-mutatott egy szőke csajszira.
-Köszi.-odamentem hozzá.
Először nem tűnt kurvának, de amikor megszólalt... Azt hittem, hogy ő Mimi egér hangja! És ahogy beszélt!
-Szióka!-nyávogott.
-Öööö... Hali... Johnny küldött neked egy levelet.-nyújtottam át.
-Júúj! Mondd meg neki, hogy pusszantyúzom!!
-Rendben... Átadom neki.-és elmentem.
Út közben végül csak egy szót tudtam volna kinyögni: WTF?!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése