2013. június 28., péntek

31.Rész

Nem is az zavart, hogy ezt írta, hanem az, hogy olaszul volt az a két szó. Így olaszul folytattam a beszélgetést.
Kiss Momo: Mi? Hívj fel!
Kiss Virág: Mi a baj? :o
Hirtelen megcsörrent a telefonom. Meg sem néztem, hogy ki az.
- Ne haragudjatok! - mondtam, majd felvettem. - Szia Bálint, mi a baj? - kérdeztem magyarul.
- Szia Momo, nem Bálint vagyok, hanem Szofi... - hallatszott egy női hang olaszul.
- Szofi! - jutott el a tudatomig. Szofi a bátyám felesége. - Mi a baj?
- Bálintot elrabolta a maffia!
- Mi a f@sz?!?!?!?!?!?! - álltam fel rémülten a kanapéról, ennek következményében mindenki rám nézett.
- Igen... Segítsetek légyszi Virággal megkeresni! Ti talpraesettek vagytok! Hallottam, hogy mind a kettőtöknek Bálint tanította meg, hogyan kell "verekedni". Légy szíves! Gyertek ide hozzánk és keressétek meg Őt! A gyerekeinkért! - kérlelt.
- Rendben, én biztosan megyek, de... Honnan tudod, hogy a maffia? - nyeltem nagyot.
- Onnan, hogy egy cetlit hagytak a házunkban...
- Mi áll rajta?
- "Add vissza nekünk amit akarunk. Ha nem, minden egyes 7 nap után egy-egy testrészt küldünk!
UI.:A csomagot a férjed munkahelyén, azonbelül az irodájában hagyd! És ha szólni mersz a rendőrségnek, nem jut haza élve!" - amikor befejezte elkezdett zokogni.
- Azok a szemetek! Mit akarnak?
- Egy medált, de azt nem találom sehol!
- Rendben megyünk! - mondtam ingerülten és letettem. - Azok a mocskos állatok! - rúgtam bele a kanapéba, utána hasra feküdtem azon a bútoron és elkezdtem sírni.
- Mi az? - érdeklődött Jin mellém ülve, közben simogatva.
- A maffia elrabolta Bálintot! - nyögtem ki, miután megnyugodtam.
- Ki az a Bálint? - kérdezték egyszerre.
- A bátyja... - válaszolt Jin helyettem. - Sajnálom... 
- Te mennyi esélyt látsz arra, hogy még él? - szipogtam Jinnek.
- Nem tudom... Nem sokat... - vallotta be.
- Mindegy! Mennem kell! - álltam fel.
- Hova? - lepődött meg Jin.
- Virághoz! El megyünk Olaszországba kiszabadítani Bálintot!
- Nem mész te kiszabadítani senkit! - szólt Kame. - Terhes vagy Momo!
- Nem érdekel! A bátyám!
- "Nem érdekel"?! - ismételte utánam Jin.
- Úgy értem, hogy tudok vigyázni rá is, - mutattam a hasamra. - Virágra is és magamra is!
- Aha... - mondta úgy Jin, mint aki nem hiszi el.
- Jó, majd visszajövök! - mentem az ajtóhoz. - Talán... - sóhajtottam és kimentem.
Siettem ahogy csak tudtam Virághoz. Amikor odaértem becsöngettem, erre Ryo nyitotta ki.
- Szia! Virág? - érdeklődtem.
- Szólok neki. - mosolygott, majd bement és kihívta a nővéremet.
- Wííí! Momoo! - ugrott a nyakamba.
- Szia! Olaszországba kell mennünk... - kezdtem minden előzmény nélkül.
- Miért?
- Mert Bálintot elrabolta a maffia.
- Mi a f@sz?!?!?! - reagált úgy mint én.
- Igen! Szedjünk össze mindent, ami szükséges lehet! Ruhából legtöbbet feketét kell vinnünk! De legyen nálad hosszú ballonkabát is, lehetőleg vajszínű! - mondtam. - Először csomagolj össze Te, utána menjünk hozzánk és onnan a reptérre!
- Jó de... Ryo? Jin?
- Ryo biztos megérti, Jin pedig... Már elmondtam neki de érzem, hogy ennek meglesz még a böjtje...
- Mit értek meg? - jött hirtelen Ryo.
- Olaszba kell mennünk... Megmenteni Bálintot... - jelentette be Virág.
- Mi?
- Mindegy... Virág gyorsan pakolj! - szóltam.
- Addig Te elmagyaráznád nekem?
- Bálintot elrabolta a maffia...
- Mi a....
- Már elsütöttük ezt a kérdést!
- Jó de... - kezdte megint de Virág jelent meg.
- Gyere légyszi...
- Oké... - mentem.
- Tényleg nem akarjátok elmondani?
- Mi sem tudunk többet! - vonta meg a vállát Virág.
- Én csak azt tudom még, hogy 7 napon belül valamilyen medált kell visszaadni nekik... Ha nem... Minden hét nap után egy-egy testrész küldenek Szofinak...
- Úristen... - döbbent le Ryo.
- Igen... - bólogattam, majd Virághoz fordultam. - Kell a laptopod és pár kamera is! Te értesz a műszaki dolgokhoz!
- Oké! - pakolt a fekete bőröndjébe. Abban a bőröndbe végül egy laptop, telefon, 3 kamera, hajszárító, hintőpor, üveggolyók, sminkek, 3 napszemüveg, 2 ballonkabát (egyik vajszínű, a másik barna), 3 farmerszínű farmer és sok fekete ruha.
- Most menjünk hozzánk! - fogtam meg a karját és húzni kezdtem.
- Várj! Hadd búcsúzzak el Ryotól! - ölelte meg az említett személyt.
- Vigyázzatok magatokra! - puszilta meg a homlokát.
- Rendben... Szia! - csókolta meg szomorúan Virág.
- Szia! - öleltem meg én is Ryot amikor Virág elengedte.
- Vigyázz rá! És a babára is! - suttogta a fülembe. - Jin elmondta... Gratulálok!
- Köszönöm... És vigyázni fogok mindenkire! - pusziltam meg az arcát és Virággal Jin házába siettünk.
Virág az előszobában várt amíg én a hálószobába settenkedtem. Pechemre Jin az ágyon feküdt.
- Szia... - köszönt a plafont bámulva.
- Szia. - sütöttem le a szemem.
- Mi az, hogy talán visszajössz? - vont kérdőre.
- Mint mondtam, a maffia az... Nem lehet tudni, hogy mikor mivel rukkolnak elő...
- Momo! Te is tudod, hogy nem kéne menned. - állt fel, velem szembe.
- De a testvéremről van szó...
- És a család a legfontosabb. - fejezte be, majd megcsókolt. - Tényleg vigyázz rá! - simította meg a hasamat.
- Rendben! - mosolyodtam el. - Megpróbálom megvédeni őt az életem árán is!
- Azért... Magadra is vigyázz!
- Oké... Búcsúzz el Virágtól is! Az előszobában van! 
- Jó... - ment ki.
A bőröndömben végül szinte ugyanaz volt, mint Virágéban. A laptopom, telefonom, üveggolyók, kábelek, lapok, tollak, ceruzák, 3 napszemcsi, 3 ballonkabát (2 vajszínű és 1 barna), 4 farmerszínű farmer és sok fekete ruha.
- Mehetünk! - álltam meg az ajtóban.
- Kiviszlek titeket a reptérre! - ajánlotta fel Jin.
- Oké! De még elviszel minket pár helyre? - kérdeztem.
- Aha... És hova?
- Fodrászatba. Kéne sok paróka...
- És fényképészhez! A személyihez... - bólogatott Virág.
- Jó... - egyezett bele.
- Vegyük fel a kabátot, és a napszemüveget. - mondta Virág.
- Minek? - érdeklődött Jin.
- Jól áll... - vontam meg a vállam.
~Fodrászatban~
- Minek kell nektek paróka? - kérdezte az eladó.
- Az magánügy... - vágtuk rá egyszerre.
- Tessék! - adott annyi parókát, amennyit kértünk.
- Köszönjük! - fizettük ki, majd kimentünk. Beültünk a kocsi hátuljába, ahol a bőröndök voltak.
- Enyém a színes rövid haj! - stoppolta le.
- Akkor én a vörös hosszút szeretném... - vettem el. A többit beraktuk a bőröndbe.

Fényképünket azonnal előhívattuk.
Virágé ilyen lett:
Az enyém pedig ilyen:
Jin szerint mind a kettőnké szexi... Ch... Pasik... :D
Utána Virággal egy jó kis neven gondolkoztunk. Végül Ő lett Emily Easter, én pedig Amanda Turner. Gyorsan hamisítottunk egy személyit, és utána a reptérre mentünk. Becsekkoltunk stb,stb és indulhatott is a "mentsükmegBálintot" hadművelet!
---
Ha tetszik a blog, iratkozzatok fel rendszeres olvasónak! :)) ♥♥

1 megjegyzés: