2013. június 3., hétfő

22.Rész

18 éven aluliaknak, szülői engedéllyel ajánlott. Na, jó... Szülői engedély nélkül is. (Muhahaha) :D
~Momo szemszöge~
*Jin visszaért a szállodába*
-Szia!-futottam hozzá, és halmoztam el millió csókkal.
-Mi van veled?-kérdezte.
-Bocsi, csak megnéztem egy romantikus vígjátékot és...-hadartam. Folytatni is akartam, de Jin is adott pár apró csókot. Jin felemelt, úgy, hogy a lábamat átkulcsoltam a derekán, a kezemet a nyakán, ő pedig a fenekemet fogta, hogy le ne essek. Hah! Szépen vagyunk! Letapizott a saját pasim... xD Becipelt a szobába, ahol lefektetett az ágyba.
***
Jin a könyökével támaszkodott felettem.
-Jin...-kezdtem, a haját igazgatva.-Kérdezhetek valamit?
-Kérdezz!-mosolygott.
-Szerinted nekünk egyszer lesznek gyerekeink?-érdeklődtem félve.
-Szerintem igen.-válaszolta.
-Tényleg?-csillant fel a szemem.
-Ha tőlem szeretnél...-puszilta meg a nyakam.
-Ne mááár! Ez csikiiiiz!-nevettem. Jin elkezdett vigyorogni és folytatta a tevékenységét.-Neee! Jiiiiiiiiiiin! Ne kínozz!!-nevettem sikongatva. Amikor abbahagyta, kimásztam alóla, közben a takarót magam elé csavartam.
-Ne menj eeeel!-mondta. Felkaptam egy bugyit, egy melltartót és Jin ingét is. Visszadobtam az ágyra a takarót, és megálltam Jin előtt csípőre tett kézzel.
-Készülj a halálodra!-mondtam viccesen, ráugrottam és elkezdtem csikizni.Végül megint Jin alatt kötöttem ki. Leszorította a jobb kezemet a fejem jobboldalára, a bal kezemet pedig a bal oldalára. 
-Mit csináljak veled?-kérdezte két csók között.
-Akármit, csak ne kínozz!
-Oké... Akkor nem is én fogok veled csinálni valamit, hanem te velem...-mondta ravaszul.
-Rendben! Én döntök!-terítettem le.
-Na mit fogysz csinálni?
-Biztos, hogy tudni akarod?-kérdeztem szexin.
-Majd megtudom...-egyezett bele felülve. Hátát a falnak támasztotta (mellékesen megjegyzem, hogy volt rajta boxer). Én az ölébe ültem, szembe vele. Megpusziltam az ajkait, utána az állát, a nyakát, és mentem lejjebb, a köldökéig végül vissza az ajkaihoz.
-Jin...-amikor mélyen a szemembe nézett folytattam.-Szeretlek!
-Én is téged!-csókolt meg.-Amúgy, szeretnél gyereket?
-Nem most... Csak majd egyszer valamikor!
-És kitől?
-Háááát... Van egy jó apajelöltem, de nem tudom, hogy ő is szeretné-e.
-Ki az az apajelölt?
-Hmm... Közép hosszúságú, sötét színű haja van, barna szeme és nagyon helyes...-mosolyogtam.
-Ismerem?-kérdezte.
-Nem tudom...
-Bemutatod nekem?
-Igen.-álltam fel, és húztam magammal, egészen a fürdőszobai tükörig.-Látod? Ő az!-mutattam a tükörképére.
-Hm... Helyes srác!-mondta öntelten.
-Tudom! És még intelligens, okos, udvarias, stb.-áradoztam, tulajdonképpen Jinről.
-Szerintem nagyon szeret téged!-csókolt meg, és húzott vissza az ágyba. Végül a mellkasára raktam a fejem, miközben ő simogatta a hátamat.
-Tényleg szeret?-kérdeztem végül.
-Igen! Mindennél jobban!-adott egy puszit az ajkaimra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése