2013. október 6., vasárnap

42.Rész

Keresnem kellett valami szállás helyet. Arra gondoltam, hogy elugrom Jin lakásához.
Ahogy odaértem, egy érdekes táblát fedeztem fel a ház előtt. "Eladó".
Felhívtam a táblán lévő telefonszámot, megbeszéltünk egy időpontot és egy helyet, ott találkoztunk, megbeszéltünk mindent, megkértem, hogy már ezen a napon hadd költözzek be, máskor meg a többit majd elintézzük. Bele is egyezett.
Bementünk a házba a nővel és észrevettem, hogy szinte az összes bútor még bent van.
- Ezek itt maradnak? - érdeklődtem.
- Nem. Akanishi úr, majd elviszi.
- Megmondhatja Akanishi úrnak, - hangsúlyoztam ki lágyan az "úr" szót. - hogy nem szükséges elvinnie.
- És mit mondjak, ki üzeni?
- Egy gyerekkori barátja... - suttogtam a bútorokat nézve.
- Rendben. Akkor én magára is hagyom! - ment ki.
Körbenéztem. A ruhásszekrénye, a konyhabútorjai, az ágya, a komódja, mindene ott volt. Talán hirtelen kellett pakolnia? Nem hiszem... Mindegy... Lényeg az, hogy mindent kinyitottam, átnéztem, stb. És mikor a komódnál jártam, feltűnt egy kép. Egy kép, Jinről és rólam. Amikor Jin virágot nyújt nekem egy fánál. Ahw... Azok a régi szép idők!
Lefeküdtem az ágyára és ott el is nyomott az álom.

*1 hónappal később*
Ez alatt az 1 hónap alatt nem sok dolog történt... Talán a legfontosabb az, hogy bevettek a Kat-Tun-ba. Igen, rájöttem, hogy túlreagáltam az egészet. Mindegy. Nem ez a lényeg.

- Momo! Gyere már! Kezdünk! - ráncigált Ueda. Ja, amúgy egy Talk Show-ban fogunk szerepelni, de mindegy...
- Oh, bocsi! - rohantam.
- És megérkezett a Kat-Tun! - mondta egy hölgy az asztalánál. - Ikimoto Mayumi vagyok, és itt van velem a Kat-Tun! Meséljetek egy kicsit.  Mi van Jinnel?
- Boldogan él, a feleségével... - feleltem gúnyosan.
- Momo.... - suttogták a fiúk.
- Oh... Értem... Tehát Jin közt és közted dúlt a szerelem, míg meg nem jelent az a nő? - próbálta kiforgatni a szavaimat Mayumi.
- Hm... Nem a Kat-Tun-ról kéne beszélnünk? - mentette a menthetőt Koki. Sikertelenül.
- Az most mellékes! - legyezett. - Tehát. Hallottad már Jin legújabb számát, a Love Juice-t? - érdeklődött.
- Nem. - ráztam meg a fejemet.
- Akkor hallgassuk meg. - indította el. - És próbáld értelmezni a szöveget!
Don't know where you're from
Never seen you around
But that don't mean nothing to me
Just want a taste of that...

Drop that shit life...

She stood there waiting alone
Green eyes her shoulder exposed
Smiling and biting her straw

Itt megállította.
- Zöld szemed van, nem igaz? - kérdezte.
- Igaz... - bólogattam.
She gave me one look, I froze
Her sexy inviting eyes
My hands on her hips as we grind
She whispered in an accent unknown

"Just let go, let the music take control babe
Move your body, nothing crazy
So take it slow, there's so many things I want you to know
I ain't leaving you, cuz I'm yours tonight"

I can tell you want me too
And every time I think of you
That luscious juice your lips produce
I can taste that sweet LOVEJUICE

I can tell you want me too
And every time I think of you
That luscious juice your lips produce
I can taste that sweet LOVEJUICE

"Oh","Oh","More","Slow"

Classy like none of these hoes
Pretty little frame under her clothes
Those lips as red as a rose
Vibing to the beat from the Boze

Don't rush the night is still young
Take it to the room and ... things up
I can see you call out my name, saying

- Jól hallottam, hogy AZT mondja? - kerekedett el a szemem.
- Bizony...
- Bazd meg... suttogtam. - Amúgy... Egy cseppet perverz...
"Dont stop, more" I'm trying to see how your lips feel babe
All we need is body language
And now I know, I'm falling for you and I just can't lie
I won't go nowhere cuz I'm your man tonight

I can tell you want me too
And every time I think of you
That luscious juice your lips produce
I can taste that sweet LOVEJUICE

I can tell you want me too
And every time I think of you
That luscious juice your lips produce
I can taste that sweet LOVEJUICE

See, I've been all around the world but I ain't (seen nothing x2)
Like you, don't matter where you're from, it don't (mean nothing x2)
See, I've been all around the world but I ain't (seen nothing x2)
And now I got four minutes to take you back, girl we can (be something x2)

I can tell you want me too
And every time I think of you
That luscious juice your lips produce
I can taste that sweet LOVEJUICE

I can tell you want me too
And every time I think of you
That luscious juice your lips produce
I can taste that sweet LOVEJUICE

I can tell you want me too
That luscious juice your lips produce
I can tell you want me too
That luscious juice your lips produce
I can taste that sweet LOVEJUICE

I can taste that sweet LOVEJUICE

- Na, szóval, mi a véleményed?
- Hogy hülye ez a gyerek!
- Most komolyan rólad énekelt? - nézett rám Ueda.
- Ömmm... - sóhajtottam. - Nem csak rólam...
- Akkor még kiről?
- Nem kiről... Inkább MIRŐL!
- Akkor miről?
- Lovejuice?
- Csak nem... - vonta fel a szemöldökét.
- De...
- Háh! Milyen perverz! - nevetett fel Koki.
A Talk Show többi része jól telt, kérdezgetett mindenféle idiótaságot.

Otthon, bekapcsoltam a gépemet, azon belül a Love Juice-t. Érdekes, hogy egyből kitudtam találni rá egy koreográfiát...
Arra gondoltam, hogy felveszem egy videóra, a laptopom webkamerájával.
Az elején elkezdem táncolni, utána pedig elmondom, a "történetet".

- Huh.... Szóval sziasztok! - huppantam le az ágyra, mikor vége lett a számnak. (Persze angolul kezdtem el beszélni) - Gondolom sokan hallottátok már ezt a számát Jinnek. Aki esetleg mégsem ismeri, annak lent lesz a leírásban a dal címe... Tehát Jin... Ezt most neked üzenem! Komolyan? Zöld szemek? Az Isten szerelmére, feleséged és gyereked van! Mindegy... Amúgy csak egy kicsit vagy perverz... Khm... Hát... Csak ennyit akartam azt hiszem... Ha láttad Jin, annak örülök, ha nem... Akkor ez van... Na, sziasztok! - integettem. - Oh. És még valami Jin! Remélem jól boldogulsz Amerikában, és remélem, hogy jól van a gyereked is, meg a feleséged is.
Itt már tényleg abbahagytam a kamozást, és gondolkozni kezdtem.
 -Mi lenne velem, ha Jin nem lenne?-tettem fel magamnak a kérdést. A válasz nem kaptam meg, de úgy gondolom, hogy erre senki sem tudna konkrét feleletet adni.
- Te meg mi a fészkes fenéért nem hallod meg azt, ha kopogunk? - lépett be Koki a Kat-Tun többi tagjával.
- Hogy kerültök ide? - álltam fel.
- Nyitva volt az ajtó! - nézett kiskutya szemekkel Ueda.
- Aha.... Nyitva.... - vontam fel az egyik szemöldökömet. - Amúgy mióta vagytok itt? 
- Most jöttünk, szóval ne feltételezd azt, hogy hallgatóztunk! - hunyorgott Koki.
- Ki feltételezi ezt?
- Hát...... Öm... - látszott rajta a brutál gondolkozás. - Tudod mit? Hagyjuk....
- Jééé! Ez Jin ágya? - döbbent le teljesen Ueda.
- Drágaságom... Már vagy 1 hónapja... - vágtam érdekes fejet.
- Van ilyen! - legyintett Junno röhögve. - Uedanál van ilyen!
Erre mindenki felnevetett.
Istenem. Mennyire szeretem ezeket az idióta, hülyéket!! ♥♥:$

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése