2013. szeptember 7., szombat

Név

Sziasztok! :)
Most nem résszel jövök, csak egy "felvilágosító" akármivel. :D
Tehát. Ugye eddig az a krikszkraksz volt a nevem. Azelőtt pedig Lo Ve. Sajnos a Lo Ve-t meg akarta volna szüntetni a Google+, mert nem felelt meg a szabályzatnak. Utána ugye a krikszkraksz, ami japánul, és koreaiul a nevem, de nekem az nem tetszett, mert én sem tudtam volna leírni. xD Szóval most a rendes nevemre váltottam, igaz, a "Kiki" csak becenév, de a lényeg meg van... :DDDD
Csak ennyit akartam, ha esetleg nem értenétek, hogy mi/ki vagyok... :D
Amúgy örülök a sok oldalmegtekintésnek, remélem el is olvassátok a részeket, és ha esetleg tetszik valamelyik rész, ott van alul a "vélemények" rublika, nyugodtan írhattok kommenteket, vagy ha maga a blog tetszik, akkor iratkozzatok fel rendszeres olvasónak. :)
Puszi: Kiki xoxoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése